Nalagam
Pokaži meniPokaži meni

Bistvenih 5 korakov
do uspešne zgodbe.

Izkušnje so pokazale, da najboljše rezultate dobimo, če proces izdelave spletnega
mesta sledi naslednjim korakom.

Scrollaj nižje

Poslušanje – prvi in najpomembnejši korak

Aktivno poslušanje pomeni zbrati prave informacije – torej razumeti tebe, tvoje želje, cilje ter kako ti lahko spletno mesto pomaga doseči, kar si želiš uresničiti. V tem koraku skupaj poskušamo ugotoviti namen spletnega mesta, kaj je glavni cilj oziroma kaj želiš doseči (kratkoročno kot tudi dolgoročno), katera je tvoja ciljna skupina ter na kakšen način se želiš predstaviti javnosti (vsebina).

»Najpomebnejša svar v komunikaciji je slišati neizrečeno.«
Peter Drucker

Poslušanje – prvi in najpomembnejši korak

Smiselno načrtovanje – prehod na aktivno delovanje

Na podlagi postavljenih ciljev pričnemo z načrtovanjem tvojega spletnega mesta. Preučimo trenutni položaj – kje se dejansko nahajaš in »kje želiš biti«? Kaj je lahko tvoja prednost in čemu se je bolje izogniti? Na podlagi medsebojnega sodelovanja izberemo strategijo delovanja, ki bo najbolje ustrezala tvojim pričakovanjem in željam. Podrobno in jasno dogovorimo tudi stroške, ki so vezani na spletno mesto ter določimo realen časovni okvir izvedbe.

»Cilj brez načrta je samo želja.«
Antoine de Saint-Exupéry

Smiselno načrtovanje – prehod na aktivno delovanje

Učinkovito oblikovanje – več kot samo lepa podoba

Dobro oblikovanje pomeni več kot le lepa podoba. Pomeni tudi funkcionalnost spletnega mesta, kar je na spletu še toliko bolj pomembno. Bistveno je, da skozi oblikovanje obiskovalec začuti dodano vrednost spletnega mesta - da se dejansko dobro počuti, ko »brska« po strani. Stremiva k ustvarjanju doživetja blagovne znamke. Učinkovito oblikovanje zajema vse od pravilno določene postavitve spletnega mesta, ustrezne vsebine, izbire pravih barv, slikovnega materiala, izpostavitve bistvenih elementov na primernem mestu ... v proces oblikovanja si vključen/a tudi ti, saj lahko le s tvojo pomočjo in iskrenim mnenjem kreiramo pravo zgodbo.

»Oblikovanje ni samo kako stvar izgleda in kako se občuti. Oblikovanje je, kako stvar deluje.«
Steve Jobs

Trženje – naj spregovori vaša zgodba

Razvoj – gradnja spletnega mesta

Tako kot rabi hiša trdne temelje za nadaljnjo gradnjo, spletno mesto potrebuje »dobro spisano« kodo. Spletno mesto gradiva na način, da bo v prihodnosti zmožno prenesti nenehne izboljšave, da bo prilagojeno glede na raznolikost brskalnikov ter kar je najpomembnejše, da bo 100% prilagojeno vsem vrstam naprav (mobilni telefon, tablični računalniki ipd.). Želiva ti izdelati spletno mesto, ki bo, ne glede na napravo, omogočalo popolnoma varen, hiter in funkcionalen dostop. Poleg tega poskrbiva, da boš lahko svojo novo spletno mesto zelo enostavno urejal z najpreprostejšim urejevalnikom. V zadnji fazi sledi testiranje, vnos vsebin ter lansiranje strani na splet - torej: »Vaša zgodba je pripravljena, da zaživi.«

»Dobro spletno oblikovanje brez funkcionalnosti je kot športni avto brez motorja.«
Paul Cookson

Razvoj – gradnja spletnega mesta

Trženje – naj spregovori vaša zgodba

Spletno mesto ni strošek. Spletno mesto je ob pravilni uporabi izjemna priložnost za pridobivanje novih strank, povečanje prodaje, grajenje blagovne znamke ipd. Na vseh korakih sva ti v pomoč in poskrbiva, da boš naredil prave marketinške poteze. Svetujeva ti glede vsebine, optimizacije za iskalnike, e-mail marketinga, targetiranih spletnih oglaševalskih kampanj, vseskozi s polno osredotočenostjo na cilje, ki smo jih zastavili.

»Tradicionalno oglaševanje govori ljudem. Content marketing govori z ljudmi.«
Doug Kessler

Trženje – naj spregovori vaša zgodba